Kvalitetssikring
Hos Cura A/S kvalitetssikrer vi vores opgaver gennem løbende kontrol og opfølgning. Vi fotoregistrerer alting, så der er fuld overensstemmelse mellem pris og kvalitet, uden at kunderne selv behøver at bekymre sig om, hvorvidt man nu også får de ydelser man betaler for.
Fingeren på pulsen
Kvalitetssikringen sikres gennem 1-3 besøg, alt afhængig af størrelsen på de relevante skader, enten med fast frekvens eller som uanmeldt kontrol.
Ved hvert besøg vurderes kvaliteten af den leverede ydelse, f.eks. rengøring og på baggrund af den grundige gennemgang, udarbejdes der en kvalitetsrapport, som arkiveres hos Cura A/S inkl. foto, således at denne altid kan findes frem.
Fejl og mangler
Konstateres det, at der er mangler i ydelsen, eller at kvaliteten ikke lever op til det aftalte, sørger Cura A/S straks for at det nødvendige bliver gjort og gjort ordentligt.
Kort efter følger vi op og sikrer os, at fejlene er udbedret. Og som med de primære tjek, bliver alting dokumenteret i form af overskuelige rapporter og statistikker.